Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/anvelosh/public_html/geometrie3d.ro/inc/class.MySQL.php on line 9
Unghi de fuga - Geometrie Roti Pret
Logo
Sos. Colentina, nr. 320 (250m de la AGIP) Tel: 0767 963 551

Geometrie Roti 3D Autoturisme

  • Diagnoza Unghi de Fuga
  • Geometrie Computerizata
Vezi preturi ...

Geometrie Roti 3D Dube

  • Echilibrare Roti
  • Incarcari cu Azot
  • Geometrie Roti Bucuresti
Vezi preturi ...

Geometrie Roti 3D SUV-uri

  • Vulcanizare la rece
  • Geometrie Roti Pret
Vezi preturi ...

Unghi de fuga

 

Unghi de fuga reprezinta unghiul, măsurat în grade, format între axa pivotului şi perpendiculară pe sol, privind vehiculul din lateral.

  Geometrie 3D Fata Spate Full
Pret Geometrie 3D Autoturisme Autoturisme  50 RON  20 RON  60 RON
Dube  60 RON  20 RON  70 RON
SUV-uri 60 RON  20 RON  70 RON

Unghi de fuga reprezinta unghiul, măsurat în grade, format între axa pivotului şi perpendiculară pe sol, privind vehiculul din lateral. Daca observati ca masina dumneavoastra incepe sa „traga” la dreapta sau la stanga pe un drum drept in momentul in care eliberati volanul, inseamna ca geometria rotilor nu este perfecta. Aceasta geometrie este data de 3 unghiuri:

•          Unghi de convergenta;

•          Unghi de cadere;

•          Unghi de fuga.

De cele mai multe ori se foloseste in mod eronat notiunea unghi de fuga pentru a face referire la toate aceste unghiuri, inclusiv la termenul general de geometrie a rotilor sau de geometrie a mecanismului de ghidare. O alta confuzie comuna este cea referitoare la „geometrie roti” si „echilibrare anvelope”. Geometria rotilor se refera la reglarea unghiurilor rotilor pentru a redeveni perpendiculare pe sol si paralele intre ele. De cealalta parte, echilibrarea anvelopelor permite miscarea rotilor fara a cauza vibratii ale vehiculului, indiferent de viteza.

 

Unghi de convergenta

Privind masina de sus, este unghiul care defineste pozitia rotilor de directie. Acestea, cand nu sunt paralele, formeaza un unghi de convergenta prin prelungirea axei rotilor. Este ca atunci cand virati de volan stanga-dreapta, desi el este lasat liber. 

 

Unghi de cadere

Privind masina din fata (sau din spate), rotile ar trebui sa cada perpendicular pe sol. Unghiul format din inclinarea rotilor spre stanga sau dreapta fata de verticala se numeste unghi de cadere.

 

Unghi de fuga

Privind masina din lateral, unghi de fuga este unghiul format din linia verticala cu o linie imaginara, formata din unirea rotulei superioare cu cea inferioara.  Prin conventie s-a stabilit ca, daca extensia axei pivotului cade in fata punctului de contact al rotii cu suprafata de rulare, unghiul de fuga este definit ca pozitiv, si daca aceasta cade in spatele punctului de contact al rotii cu suprafata de rulare, unghiul este definit ca fiind negativ. Unghiul de cadere este zero, daca pivotul este perfect vertical.

 

Unghiul de fuga nu trebuie sa fie obligatoriu 0. Pentru a sti care este unghiul potrivit pentru masina dumneavoastra este necesar sa verificati in specificatiile producatorului. Acest  unghi de fuga a rotilor afecteaza viteza de raspuns a directiei, intrucat acesta inclina sasiul mai mult sau mai putin, in functie de setarea unghiului de fuga al rotilor. In general, un unghi de fuga mai mic (adica mai drept) este optim in cazul unei suprafete de rulare alunecoasa, capricioasa si dificila, in timp ce un unghi de fuga mai mare (adica mai inclinat) este optim pentru suprafete plane, de inalta tractiune.

 

Profitati de ofertele lunii ianuarie in service-ul nostru de geometrie roti.

 





Promotii


 

 

 

3D Iarna

In perioada 01 - 31 Ianuarie 2015 REDUCERE 20% pentru efectuare Geometrie Roti 3D Full (fata+spate) la orice masina.